23/02/2023

Ponç Pons presenta «Humanum est» a l’Entre Versos

Dimecres 1 de març de 2023. Biblioteca Guinardó - Mercè Rodoreda (c/ de les Camèlies, 76, Barcelona) (19:00 h)

El poeta Ponç Pons presentarà el seu darrer llibre, Humanum est. Epigrames de Claudi Valeri, el dimecres 1 de març a les 19 h a la Biblioteca Guinardó – Mercè Rodoreda. L’autor estarà acompanyat d’Eduard Sanahuja.

Aquest acte forma part de l’Entre Versos, un cicle literari en el qual podeu compartir la lectura, escoltar noves veus i descobrir les propostes poètiques més interessants del passat i de l’actualitat.

©PRATS i CAMPS.

Ponç Pons (Menorca, 1956) és Llicenciat en Filologia Hispànica i Catedràtic d’Institut de Llengua i Literatura Catalanes. És autor, entre d’altres, de les narracions de Vora un balcó sota un mar inaudible, les novel·les L’hivern a Belleville, Entre el cel i la terra i Memorial de Tabarka, l’obra de teatre Lokus, el primer volum de Dillatari (Quaderns Crema, 2005), els aforismes d’El rastre blau de les formigues (Quaderns Crema, 2014) i el dietari Els ullastres de Manhattan (Quaderns Crema, 2020). Com a poeta, ha publicat Al Marge, Lira de Bova, Desert encès (Quaderns Crema, 1989), On s’acaba el sender, Estigma, El salobre, Abissínia, Pessoanes, Nura (Quaderns Crema, 2006)—Viola d’Or als Jocs Florals, premi de la Crítica Serra d’Or i premi Nacional de la Crítica—i Camp de Bard. Com a traductor de poesia, ha guanyat el premi Cavall Verd. La seva obra figura a les més importants antologies, ha estat traduïda a diverses llengües i l’ha fet mereixedor, entre d’altres guardons, del premi Ramon Llull i de ser nomenat Escriptor de l’Any pel Govern de les Illes Balears.

EmailFacebookTwitter